Dlaczego Szwecja?

Witam kochani!

Jak już wiecie od kilku miesięcy mieszkam w Szwecji. Dlaczego akurat tutaj? Dzisiaj wam trochę o tym opowiem.

W tym roku pisałam maturę, zdałam ją, skończyłam liceum, ale kompletnie nie miałam pomysłu co chcę robić w życiu. Jak pewnie większość z nas w tak młodym wieku. Mój chłopak co prawda zyskał zawód po technikum, ale wizja zarobków w Polsce nas przerażała. Długo myśleliśmy co mamy zrobić ze swoim życiem. Ciągnęło nas gdzieś dalej, żeby poznać świat, nowych ludzi i oto padło na Szwecję, ponieważ tutaj mieszka ciocia Marcela. Byliśmy u niej jednego roku na wakacjach i oboje zakochaliśmy się w tym pięknym kraju! Po maturze planowaliśmy wyjazd do Niemiec na prace sezonowe jednak wyszło tak, że się nie załapaliśmy. To szybko zaczęliśmy działać i w dwa dni znaleźliśmy pracę nad morzem. Od razu się spakowaliśmy i pojechaliśmy na naszą pierwszą wspólną przygodę. Byliśmy tam cały lipiec i wróciliśmy jakoś na początku sierpnia. Wtedy już wiedzieliśmy, że na 100 % chcemy wyjechać do Szwecji. Oczywiście zaczęliśmy wszystko dokładnie planować, rozmawiać z rodzicami, którzy byli już przygotowywani na nasz wyjazd dużo wcześniej, bo informowaliśmy ich, że mamy taki zamiar, ale nie byliśmy do końca pewni, aż pewnego dnia powiedzieliśmy teraz labo nigdy! I tak oto na początku września znaleźliśmy się tutaj i rozpoczęliśmy przygodę naszego życia! Od razu rozpoczęliśmy naukę języka szwedzkiego, bo bez tego ani rusz! I tak pomału idziemy do przodu. Zobaczymy co przyniesie przyszłość! Zamieszczę kilka zdjęć ze Szwecji, abyście mieli chociaż jakieś małe wyobrażenie o tym kraju. W przyszłości na pewno będę wrzucała stąd dużo zdjęć. Mam tyle pięknych zdjęć, że więcej czasu mi zajęło wybranie tych najlepszych, niż samo pisanie tego tekstu hehe🙉

Dziękuję wam bardzo za poświęcony czas na przeczytanie tego wpisu i piszcie w komentarzach o waszych planach na życie! Inspirujmy się wzajemnie! 💓 


Nasze miasto Motala nocą

Nasze miasto Motala nocą

Varamon Beach Motala

Przystań niedaleko naszego mieszkania

Övralid

Övralid

Ombeg

Brahehus

Tiveden National Park

Stora hammarsundet bron

Stora hammarsundet bron

Motala

Motala

Medevi Brunn

Norra Freberga
 Zdjęcia wykonane oczywiście przez mojego chłopaka. Po więcej odsyłam was na jego instagrama → https://www.instagram.com/marcel.photography97/
Zapraszam również na mojego → https://www.instagram.com/kiiniiaaa_19/
Oraz na moją stronę na facebook'u → https://www.facebook.com/Kinia_beautytravel-141383766564773/

Do następnego! Buziaki! 😚

Komentarze

Popularne posty