Początek przygody z blogiem

Witam wszystkich bardzo serdecznie!

Właśnie czytacie mój pierwszy post! Juhu!

Zamieszczę w nim kilka spraw organizacyjnych, wydaję mi się, że chyba od tego powinnam zacząć😊
Tak jak już wspomniałam w opisie, mam na imię Kinga i mam 19 lat. Od jakiegoś czasu biłam się z myślami, czy założyć bloga i oto jestem, zdecydowałam się na to! Jestem bardzo podekscytowana i nie mogę się doczekać co z tego wszystkiego wyniknie? Czy znajdę wśród was grono odbiorców? Myślę, że jest to dosyć trudne w tych czasach, kiedy blogi są bardzo popularne. Jednak mam nadzieję, że przyciągnę was moją szczerością i pasjami. Głownie na blogu będę pisała o makijażach, w które ostatnio się bardziej zaangażowałam i o miejscach, które odwiedzałam/odwiedzam wraz z moim chłopakiem Marcelem. Myślę, że w niedługim czasie ten temat się bardzo rozwinie, ponieważ oboje bardzo lubimy podróżować. Oprócz tego wszystkie zdjęcia, które znajdą się na blogu będą robione przez mojego chłopaka, który od ponad roku zajmuje się fotografią. Jeżeli będziecie ciekawi to zapraszam na jego profil na instagramie → https://www.instagram.com/marcel.photography97/ 
Poniżej zamieszczam kilka moich zdjęć. Miłego oglądania!  💓 Po więcej zapraszam na mojego instagrama → https://www.instagram.com/kiiniiaaa_19/ Nie chcę was zanudzać, więc już kończę. Trzymajcie się ciepło i do następnego! Buziaki! 😚😘😙





Komentarze

Popularne posty